12 Şubat 2012 Pazar

Tiksinc pis sapik adam...

Malesef tiksincler...

Yogun ve pazar da dahil gec saatlere kadar calismanin bunalimindan bir turlu kurtulamiyorum. Kim kurtulabilirki bu ne yaa allahsakina etimizden sutumuzden yumurtamizdan yararalanir oldu bu sirketler... niye, ne icn,
neden izin veriyoruz buna bilmiyorum... Aslinda sebep belli birileri cebine biraz daha para koysun diye...kisacasi adam*saat mevzusu... utanmasalar eve gitmeyin gecede caklisin diyecekler!

Artik o kadar bunaldimki ne yapacagimi bilmiyorum. Hayat cok boktan... Sabah kalk-ise git-aksam don-yat.... e zaten gunum geldigiginde ebediyen yaticam bi izin verinde yuce rabbimin getirdigi beni mutlu edeyim yasatayim bi izin verin.

Zaten evdekileri cok ozledim offf.

Neyse ya konu bu degildi...



Bu sacma bunalimdan kurtulmak icin ofisten arkadasim gamzecik ile cumartesi aksami disari cikalim azicik kafamizi dagitiriz muzik dinleriz dedik ozelliklede santiyeden kimse olmasin... isten uzak olsun ruhumuz... istedik iki hatun olalim sohbet edelim kaynatalim gulelim eglenelim... Ama baku burasi gidilecek dogru duzgun biryer yok
secim yapacagin 3 mekan var neyse suslendik puslendik ohhh cok mutluydum sonunda sacima fon cektim sirin siyah elbisemi giydim makyajimi yaptim tam bir genc bayan oldugum icin cok mutluydum insan suslenince kendine guveni geliyor yahu...

Neyse kar kis demedik gamze ile ciktik zaten soguk bile umrumuzda olmayacakti kafamiza koymustuk :) eglencez...

Sonra mekana girdik cok kalabalik degil ve 5. mtreye vardigimizda gordukki tanidik insanlar yok bu daha da mutluluk vericiydi. Birden kendimi ozgur hissettim... Bagara bagara sarki soylesem bile ertesi gun sevmedigim bir yoneticinin, calisma arkadasimin yada askinti pis bakisli tipik santiye sapiginin yuzunu gormus olmaycagim icin mutludum...

ilerledik sadece tanidik bir kisi vardi oda zararsiz bir genc cocuk acikcasi onunda olmasi iyi oldu ne olur ne olmaz :)

neyseickilerimizi alalimdedik alkol almadigim icin kola alim istedim :))) sonra yuh kizim dedim geldin kac yasina utan kendinden zorla artik ve ic su meletlerden birini neyse bende en hafifinden bi beyliz iceyim dedim ay mukkemel birsey tatali hafif ve cok kibar bir bardakta sunuldu... tam benlik ve ben gibi bir ickiymis :)))

iki sohbet ettik gulduk derken arkadan bir el gamzecigin omzuna dokundu oha burdaki sirketten degil ama eski is arkadaslarindan iki sevimsiz insan sakalli makallli entel dantel iki tip onlarla muhabbet ettikten sonra 2 tanede mudur eklendi...tabi benim sarteller atti... Gamze uzaklasalim dedim adamlar zaten sevimsiz bir de is is is elestirme, bi mutsuz olma durumu bu ne ya bi rahat birakin...

masum bi yalandan sonra uzaklastik

oh be iki guler yuz gordum hande ve esi cok tatlilarmis ya iki insan birbirini bu kadar mi uyusur masallah cok tatli bir cift hele hande bicir bicir bir mimar ayni zamanda pasta yapiyor ozel siparisler alip sosyetik azerilere pastalar imal ediyo zevkli birsey yaa cok ozendim:)

neyse handelerin masada bi arkadasi vardi bizimle tanistirdi esi hamile oldugu icin gelmemis neyse iki sohbet ettik baktik sevimsiz biri ordanda uzaklastik eski yerimize geldik muzik dinliyoruz hersey guzel yavas yavas insanlar dokulmeye basladi santiye muduru esi ile, santiye sefi sevgilisi ile, ince isler sefi sevgilisi ile, gamzecigin kankasi fln filan ortam guzeldi ama kalabaliklasinca sevimsiz bir hal aldi bunalmaya basladim derken karsilastigimiz zamanlarda beni dikizleyen uzun boylu yakisikli kazanova tipli cocuk yanima geldi sohbet etmeye basladi...aslinda cok komik ve cok yakiliskli allahim keske su gonlumun akmasi icin yakisiklilik yetse...

Neyse,
Adam bi kazanova belli gorunusunden de emin. Beni izlediginin farkindayim o gozler hep bi suzer... bi kac defa karsilasmistik hatta bi seferinde bavulumu tasimisti cokda centilmen ama gozler fildir fildir herdaim yaninda bir disi mevcut.

Guzelim keske o kadar yakisikli olmasaydin yoksa bu ilgine alakana bir cvp verirdim belki hemen olmazdi bu is... aslinda artik olmaliydi, beni uzen istemeyen eski sevgiliyi beklemenin anlami yok... Artik kirilmis kalbimin tamir olmasi gerek ama bu kisi sen olmalimiydin orasi bilinmez... Zaten seninde bana bayildigin yok :)

Neyse...

Guzel sohbetten sonra bizim ofisten arkadaslarin yanina yaklastim ole sohbet ...bi ara wc ye gittim dondugumde ne goreyim bizimkiler kavag ediyo! Anlamadim once sonra gamzeye sordum anlatamadi kizcagiz...insanlari ayirmaya calisyodu tam ayirildilar derken hobaa yinee... sebep su belki yarim saat once tanistigimiz adam gamzeye sarkintilik yapmis enginde indirmis arkadasi asagiya... allahtan tanidik birileri gelmis yalniz degilmisiz onu anladimo anda... Yani iki bayan tek basina eglenemiymus mutlaka bu okuzlerin toslamamasi icin bi kalkan gerekliymis bize...

Adama bak ya daha yeni tanistin sen kizdan ne istiyosun ayrica evli barkli ve esinde haile!!! bu nasil bir bilincsizlik bu nasil bir kendini bilmezlik saygisizlik sapiklik... Seninde bebgin olacak belkide kiz cocugun olacak... biz neyiz ana kuzusu degilmiyiz? Eglenmek hakkimiz degilmi illaki senin sapkin hareketlerine karsilikmi vermeliyiz...

Icmeyi bilmiyorsan icme pis sapik!!! Neyse gurubu sakinlestirdikten sonra sagima bi dondum o mudur tayfasi iyice dagatmis yanlarina bi iki hatun gelmis ha ha hi hi
ya o koca adamlar koskoca kariyer sahibi adamlar gozumde pula donustu... Ya nasil bir canlisinizki bu kadar nefsinize yenik dusuyorsunuz... Bir an migdem bulandi bu ne yaa dedim ne isim var burda... keske evimde dusumu alip kitap okusaydim...
Senin neyine eglenmek boyle dangalaklarin yaninda eglenilirmi dedim...

Dedimm o sapkin cocuk yine geldi dalasti ayirt etmeye calitilar o sirada bizim evli ve karissini gozumuzun onunde sevgilisiyle aldatan syn temel reis kilikli adam araya girdi ayirmaya calisti goya ama ayirmadi ortaligi dahada karisitri amaci gosteri bariz ortadaydi... neyse yine ayirdilaar oh be dedim...

Gamzeye gidelim dedim ama olay benim yuzumden cikti gidemem arkadaslari yalniz birakamam dedi vicdan yapti... e kizida ben yalniz birakamam asla!!! ge saate kadar kaldik sonra diari ciktik... hobaaa bi baktik bizim sapkin yine orda bizi gorunce yine kavga baslai... bizimkilerinde kafa bi dunya olmustu bir ben ayigim ortamda...taksiye atladik donduk yuvamiza...

cikarilan ders...
tek basina eglenmeye hakkin yok! sen bir bayansin disari tek cikamazsin eger yaninda bir erkek olmazsa mutlaka iki ayakli hayvanlardan biri sarkar... Tamam anliyorum eglenmeye gelirsin gozunle suzersin bakarsin kiz sana bakiyo yada kur yapiyo gereirse gidip adam gibi konusursun. Ki duzgun akli basinda cesur bir erkegin yapacagi maksimum hareket bu olmali...kiz istemedimide defolup gidersin...

Bu nedir boyle sapik, akli devamli birtarafinda ortalikta dolasan erkek olmak zorundamisin???

Gunumuzun icine etikgin icin memnunmusun? Acaba uyndiginda karinin yuzune nasil bakacaksin... Bu kdar kuculmene degdi mi? Kardesim sevmiyosan esini adam ol da soyle...

Pis sapik! bana herhangibir hareket yapsaydin yanmistin!!! yemin ederim yolardim seni...

Bu da bana akil parasi olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder