8 Ağustos 2011 Pazartesi

Istifa

Kararimi verdim,istifami vericem...

Mektubumda hazir dogru zamani bekliyorum, yani bu hafta sonunu... cunku su okuldan bir

haber gelsin, olumsuz olursa azerbaycanda kalmamin hicbir anlami yok... Is durumlari

eskisi gibi degil... piyasa libyadan sonraki durgunlugunu bozdu...

Isse is... her yerde is var...Nasil olsa iki ayri projeden cegiriyorlar... Birinden

birine giderim... Aslinda surekli is degistirmek hic mantikli degil ama yapcak birsey

de yok...

burda kalamiyorum... Sehir cok guzel, imkanlarda fena degil sadece hayat azicik pahali

O kadar...

yinede gitmek istiyorum... Sevemedim bir turlu

Bazen neden gitmek istiyorum diye soruyorum kendime delimiyim ben... proje bayagi iyi,

prestijli bir is, Haydar Aliyev Ululararasi Havaalani Projesi...borumu bu ikinci

havaalani deneyimim... kariyerime de arti...

Deneyimde kazaniyorum...Para da kazaniyorum...

Eee delimiyim ben niye istifa istiyorum?

Yanlismi yapiyorum acaba????

Bilmiyorum...

Gorucem su anki dusuncem bir an once bu sehirden gitmek... eger mutlu degilsem ve

maddi olarak da baska projelerde calisarak hayatimi devam

ettirebileceksem...seviliyorsam, aranan bir elemansam... burada cakilip kalamnin

anlami yok... Burdakilerin kaprisleri cekilmeyecek gibi degil... ne zor insanlarla

calistim... bunlar citir cerez amaaaaa

yine de I want to gooo from here... Bcs here... take, from me someone...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder